petak, 12. srpnja 2013.

Mir u kući



Mir u kući
Izgleda da mogu stvoriti ponekad
samo tehničke probleme
i zato se suzdržano javljam.
Postala sam slična kao davno nekad
kada nisam imala dileme;
samo svoje skrovište popravljam.

Želim reći, i da brinem o politici,
ona više nije kod mene gost
nakon dugo, dugo vremena
i konačno sam u prilici
doživjeti normalnu živost,
pogodnu za rast sjemena.

Preteške su, uzgred, ovdje omarine,
ali aktivnost je velika
neke druge vrste.
Pjevanje mi tek po malo sine,
ne znam da li ostala sam dika
Roda svoga koji me krste.

Kao i svaka povučena, mirna udovica,
ja zapravo nemam kome što pripovijedati;
jednostavno, samo malo odmaram.
Neki se okolo igraju lovica,
a meni je samo u samoći sjedati
da tehničke probleme stvaram.

Obično je ovakva bonaca
uvijek znak velike nevere,
pazim sama sebi što rekoh.
Kako nisam ja neka faca,
u tišini samo berem, berem
plodove razne što ih stekoh.
1206 1833

Nema komentara:

Objavi komentar