petak, 12. srpnja 2013.

Zarobljene duše



Zarobljene duše
Kako bliži mi se moje vrijeme krenuti prema ulasku u treću dob,
tako sve više ja se u staricu pretvaram, ali ne nalazim ništa.
To je samo puka ljudska znatiželja, pitam se kakva mi je kob.
Već odavno, negdje u sred svog života, ja sam odavde otišla.

Samo mi se čini da nemam više ništa reći, kao da je kraj.
Umorna sam više nego ikada, ali ću nastojati naći životnosti
da bar neki zaključak izvedem prije nego krenem u raj
i da raspem stvari svoje da ne smetaju i da ostavim samo kosti.

Dramu, dramu trebam, volontere ištem, kad bi samo znali;
glumce, sestre i psihotičare, svećenike, redatelje nezaposlene.
Kupila bih kazalište cijelo i jedan sanatorijum mali
pa bi svi za naše kreativne duše zaiskali uvrede oproštene.

Spustila bih mnoge zavjese iza starih i uvredljivih kolotečina,
a novima bih otvorila pozornice kako ne bi se pisale priče
o pacijentima nego bi se raspala žabokrečina.
No, nisam ta jer moj život brzo odmiče.

Mladosti je nanesena duševna bol koja se samo dramom liječi,
ali sustav je taj kojega vode zastarjele metode dramaturgije.
Drama se odvija prava u glavi pacijenta koji jošte pije mliječi.
Kada bi se samo uživjeli političari u te dječje orgije.
1206   2228

Nema komentara:

Objavi komentar