srijeda, 17. srpnja 2013.

Državna tamnica



Državna tamnica
Uzalud ja se nadam, Petko moj želi svoj vlastiti otok
pa kreće na službeno istraživalačko putovanje
s nadom da ću krenuti za njim.
Dobro znaš da oko mene struji snažak protok
pa ti ne moram ni riječi reći, a i moje poznavanje
okolnih struja sada je bolje sasvim.

Uvijek sam za neke brodolomce raspoložena
načiniti malu barku za spasavaanje,
ali broda načiniti nikome ne mogu.
Stoga ostajem na svom otoku usamljena žena
kojoj poziv je samospoznavanje,
ti si još uvijek jedini s kojim imam pravu slogu.

Jutro već je kao pregladnjela neman,
već mi težnje k našem vrtu lete,
već sam ja odavno tobom zarobljena.
Sladak zatvor je za mene spreman
i ja sada napuštam oceanske svijete.
Ostajem na svome otoku održavljena.

Država je moja, dakle, samostojna.
Vidim kako sloboda je teška.
Kralju jedini, čvrsto mene čuvaj.
U sebi sam samo nedostojna,
ali nisam rođena kao neka greška
nego Tvoja samo ja sam ljubav.
1807 843




Nema komentara:

Objavi komentar