utorak, 2. srpnja 2013.

Stražar



Stražar
Nisam još obvikla ovakvim buđenjima
od kada te znam. Nisam još postala realna
onako kako bi netko možda očekivao.
Obično u ovim iznenađenjskim stanjima
ne postavljam nikakva pitanja nestvarna,
ali opet je tvoj glas iz zore isplivao.

Još te se spominjem u svemu i svima,
naročito poslije prve molitve pospane
kojoj pridružujem molitvu za svete.
Ne govorim ništa sebi i svima mojima;
pripravljam ulaske u nove dane
kao kada gledam viđenja, činim osvrte.

Duh odgovara s ljubavlju za nebesa,
bez pitanja koja ne bih umijela sastaviti;
strašno i predivno je to kraljevstvo.
Tvoj duh vidim u Krista uklesan
i to se može u stvarnosti postaviti,
to je sveopće Božje i svjetsko carstvo.

Mašte uopće nemam, spoznam je povremeno
i vidim da ona je nešto čega nema
dok ovaj život duha prelazi sve granice.
Niti liječenje koje provodim suvremeno
mene za tebe nikada ne priprema:
čak i opsjednutost ova ima okvire i stranice.

No, ipak, sasvim je sigurno da si negdje tu,
privrženo blizu mene ti si najživlja točka
i to je realnost kao i činjenica da čujem ptice;
kao što svjetlila prolaze svoju putanju,
a nisu ni malo živa, niti su proročka.
Ti si mi stražar koji me promatra netremice.
207 911

Nema komentara:

Objavi komentar