nedjelja, 21. srpnja 2013.

Igra zlih duhova



Igra zlih duhova
Niti ja znam živjeti bez djelovanja,
nesposobna ili samo zbog toga,
niti život meni daje biti lijenom.
Zato molim često svoga ispitivanja
jer ja imam za to razloga mnoga,
zdravlje mi je samo sebi plijenom.

Ispitujem unutrašnje
da ne gnjavim svojom vanjštinom;
ispitujem premnoge zanimljivosti,
prošle i sadašnje,
pa se divim, borim se s taštinom.
Puno nađoh razumljivosti.

Ima puka koji mi ne vjeruje,
ima dana dobrih i loših,
nije zatvor mi rješenje.
Puk na mene tako djeluje
kao da si bol izprosih,
teško njino doživljavam htijenje.

Napredak je očigledan,
ali je spor kao kakva kornjača.
No, odustati se ne može
od noći vidjeti dan
i od sebe stvora jača,
a jedva mi duša snage smože.

Ozbiljno je među nama
veliko pouzdanje
o kojemu drugi niti ne sanja.
Pa i ako samo mogu sama,
ništa nije varanje
koje tamu zove: svjetlosti danja.

Sabrati se znači biti zdrav,
ali to je bol preteška.
Zato samo vrijedi nadahnuće;
samo stvaranje put je prav,
ono jedino ne premješta
iste hrpe s noći u svanuće.

Sad u grijehu nekom zborim
pa mi lako je zamijetiti:
mnogi jadi naokoli.
Samo pokajanje u ljubavi dvorim,
a nije nikada dobro prijetiti
jer to bi igra bila s boli.
2107 2116


Nema komentara:

Objavi komentar