subota, 6. srpnja 2013.

Šalom



Šalom
Ako unesem kojim slučajem nemir u tvoje misli te ako te možda ponekad zbunim svojim zaključivanjem, ti možeš ostati malo zatečen i reći da nisam pri sebi, ali možeš doći do neke male riječi koja je i tebe kopkala kao i mene, može te zaintrigirati samo jedna misao i u tebe ulazi poželjan i blagoslovljeni religiozni nemir, a to je želja za spoznajom Boga. Takav nemir koji netko možda vidi u meni nije zaista prosvjed, niti zlonamjerno kritikanstvo, iza toga stoji vječni mir od Krista, Gospodina.
U tom blaženom miru i darovima Duiha Svetoga ja samo kontempliram ono što pred mene naiđe. Većina ljudi odmahuju i ne obraćaju pažnju na poruku neke kontemplacije. Ona meni pomaže da ponekad izgovorim nešto jasno i glasno, a zaista suvislo sastavljenom rečenicom pa stoga se nadam da bi to moglo pomoći i nekome tko naiđe na mene.
0707 835

Nema komentara:

Objavi komentar