nedjelja, 21. srpnja 2013.

Uoči blagdana



Uoči blagdana
Ako sada tebi kažem oprosti,
ne mogu ne reći i zaboravi.
Ni to nije pravi izraz,
ali važan je zbog radosti;
od te riječi ti se oporavi,
makar bio nama velik sraz,

jer je meni vrijeme opet moliti,
ljubljenoga Gospodara naći.
Kako bih to mogla inače?
More ne može se presoliti
na koje mi je strujom zaći
jer mi srž se sva izplače.

Rekoh, nije meni uvenuti,
i nije meni volontirati,
Boga volju prihvaćamo.
I tvoju već ja mogu čuti,
meni nije duha dati
onako kako svi to shvaćamo

već ja tebe ovdje ćutim
cijelo vrijeme ludovanja
kojemu ti znaš uzroka.
Ne tražim te, ali slutim
i ja tvoga križa putovanja.
Istoga smo uzorka,

ali više ja ne smijem
onom istom sebe zvati,
više mene ne spašavaj.
Čak i kada se nasmijem,
da sam zloća, ti ćeš znati,
zato mirno spavaj.
2107 2148

Nema komentara:

Objavi komentar