nedjelja, 28. srpnja 2013.

Nedjeljna prošnja



Nedjeljna prošnja
Oče, Kriste moj, tri puta si svet Ti jedini
među nama čija djela dobra su po Tebi,
a ne po tome što dobrota s nama se sjedini.
Mi niti ne znamo kada dajemo, da uzimamo sebi.

Neka dođe Tvoje kraljevstvo svakome od nas,
neka dođe iako je grubo nekad pronaći Ti vrata;
neka ostanu Tvoji koji već znaju da ih čeka spas,
koji su Ti udio i ljube sestru svaku ili brata.

I ne moja, nego Tvoja volja neka bude,
neka bude preveliko obilje premilosrdno
jer Ti okrećeš naše želje i ideje lude
sve na dobro te se predaješ svesrdno.

Daj mi da sama sebi sve oprostim,
i hvala Ti što me ljubiš silno.
U Tvom oproštenju milošću se gostim.
Pusti me svom naručju umilnom.

Sada ponajviše vina tvoga žeđam
jer ja kruha svakojaka imam dosta,
i onoga za žrtvu, kada sve me vrijeđa;
i onoga kojega blagujem radosna.

Nije meni ostati u kontemplaciji
bez života gruba ovoga u koji me postavi.
Nema meni posla u Tvojoj naciji
nego kaplju vina daj mi da ozdravim

i sebe i ove što mi daruješ kao križeve.
Za to trebam Krvi, duše Tvoje,
makar i  u postu svake gladi i želje.
Daj mi riječ, daj mi, Oče, oboje.

Da ne padam u velike napasti
svoje jadne službe mojoj oholosti.
Ti ćeš mene vragu ukrasti
jer sam ropkinja ja predanosti.2807  1117 

Nema komentara:

Objavi komentar