petak, 19. srpnja 2013.

Dome Izraelov 2



Dome Izraelov 2
Nitko ne može toliko dati
koliko daješ sebe ti, potpuno
i nepopravljivo vjerno.
Takvoga zaručnika imati
znači doživjeti prepuno
izobilje, a tako smjerno.

Nitko mi ne može vjerovati
da sam te zaista susrela
i da nisi moj umišljaj.
Znam kako može djelovati
moje pjesništvo i ljubav zrela,
kao unutarnji doživljaj.

Nije ni važno da li sam sama
nego samo da grijeh ne počinim,
time si oteo me svima.
Niti da li je okolo nas tama
ili se gledamo okom Očinjim,
svejedno nas ovdje ima.

Upravo to mi je meta,
moje unutra, u srži
gdje niče iskušenje.
Prostranoga li svijeta
koji na Duhu se drži!
Često viđenje!

I kada zabludim,
promatram hladno
od čega je laž
da zle duhove izludim
jer se povode jadno,
kratak li im staž.

I što više me traže,
veća je moja snaga,
mada ne znam vladati
ni sobom, najblaže,
ali ti ostavljaš uvijek traga,
ne moram se nadati

nego to jednostavno tako jest.
U Tijelu Krista
materija ostaje neživa glina,
a osjećaja se blaga budi čest,
nevina, čista
i zlom duhu strašna opeklina.

Zar to sve samo sam ja?
Zar mogla bih biti takav div
da nije tebe najviše tu
dok promatram igru duhova
i da nije ljubavi snažan upliv
u mojemu središtu?

I ako samo podsvjesno gledam,
opet srž u meni živi,
a od ljubavi sam načinjena.
Sinovstvo svoje od tebe ne dam
niti tada kada se okrivim
jer tada znam djela počinjena,

a to je samo dokaz moje jakosti
koju imam u tvome očinstvu.
Častim sve tvoje tragove;
sve što si ostavio u nevinosti
prepoznajem na Općinstvu
i prekoračujem pragove;

čuvam ti riječ, pa te nalazim
s vremena na vrijeme i češće,
iznenada i neočekivano,
mada te očekujem tamo gdje zalazim
kada poželim boriti se žešće
jer moje nije nigdje strano.

Hvala ti za Saziv, za pastirstvo,
za slobodu veliku posebno.
Ona je najjača karika
okovlja za ovo sestrinstvo.
Što ti je od mene potrebno?
Ne tražim lavljih rika,

ne boj se za mene. Molim
i predajem se lako,
dajem si brojiti kosti.
Zaista te uvijek volim,
i u svitanje svako,
a i ne oponašam te, nevinosti,

nego stazu svoju pratim,
sjedinjujem se u osamljenosti
beskrajno i tada slavim
jer uvijek se vratim
iz mekih u još mekše osti;
njive neke poplavim,

a to što sam znatiželjna
samo na dobro okrene
molitva tvoja, znam.
Plaća mi je nepoželjna,
ne želim da klas uvene
jer bi ostao sam.
2007 559

Nema komentara:

Objavi komentar