nedjelja, 21. srpnja 2013.

Prerano za praštanje



Prerano za praštanje
Tvoja volja, a moj grijeh
dogodio se kao nemar.
Posljedica istraživanja
kako zamire osmijeh,
kada se gubi dar
i čemu sva ta omraživanja.

Ja još uvijek ne znam
niti pola krivnje
koju baci poklad vjere.
Svaki vrag je povezan
te ja nađoh slivnje
ponornica nevjere.

Ja još uvijek mislim
da bi oproštenje
sada bilo kazna.
Kajanjem suvislim,
kada dođe vrijeme,
pronaći ću prazna

neka mjesta u sebi,
popuniti ih duhom
svoje molitve.
Propasti u Tebi
neću. Starim kruhom
hranila sam se.

Izbavi me, Kriste jedini,
vrati mi mene,
zazovi me samo.
Sa sobom me sjedini
da napipam sjene,
učini me tamom.

Tada zatreperi
kao glas moga dragog,
kao povjetarac u kosi.
Svu me izmjeri
težinom srca blagog
i čelo mi odrosi.
2107 2227



Nema komentara:

Objavi komentar