ponedjeljak, 15. srpnja 2013.

Pozdrav svijetu iz Hrvatske



P  Pozdrav svijetu iz Hrvatske

    Kriste moj, noćas opet nisi bio ostavljen i sam,
    svjetlila su prozborila sjajnom svečanošću,
    okupljena zajedno za Tvoj nastup.
    Nikada Ti tako odjevena lijepo bila nisam
    kao kada jedra starost susrela se s djetinjastošću,
    upravo u onaj čas u Tvome rastu

    kada si se ukazao prvi puta nakon uskrsnuća.
    I starac jedri, i dijete zatečeno
    ostadoše molitvi mi samo Amen.
    Muk je zaiskao Tvojeg Duha prosvanuća
    te se zgodi sve što bijaše prorečeno.
    Pade sveti tada Tijela Tvoga znamen.

    Kriste moj, zdravlje moje, moje jedino i sve;
    ja Te opet zazvala sam dana onog blaženoga
    kada Ti si uslišio mene.
    Opet isto izliječio si me, samo puno ljepše,
    ja se jedino napojih danas vina Tvoga
    i razbudih mrtvih sjene.

    Tek tada vidjeh da si me ovjenčao
    krasnim vijencem od kamena
    iz kojega oduvijek ničem.
    Sve si oko mene osjenčao;
    mladolikošću presijeda pramena
 ja sad jesam, ja se mičem.
    1507 2229

Nema komentara:

Objavi komentar