utorak, 30. srpnja 2013.

Barometar zlih duhova



Barometar zlih duhova
Kako bih bez Tebe, Isuse, pronašla put
koji valjda je moj kad ga Ti osvjetljavaš.
Nisam svetica, poganin sam blijed i ljut,
a ipak me tjeraš i kroz mene navještavaš.

Možda se mora vidjeti koliko ljubiš ovakve,
marginalce koji nikamo ne pripadaju
i samo su Tvoji. Ti nas takve
trebaš, mi nismo Tebi oni koji otpadaju.

Ne, nije to milosrđe kao u čovjeka,
nije to Tvoje sažaljenje
nego sam slika ja da se vidi dovijeka
koje je Tvoje stremljenje,

da na meni se pokaže milost,
Tvoja milost izliiječenja
i da se proba kakv je odnos
drugih prema nama koji nosimo oštećenja.

Ja sam sudac pomoćnik, ja sam barometar
ljudskoga posvećenja koje na meni
može se zadobiti. Ja još niti jedan metar
nisam prošla da ne bijah u sjeni

veličine ljudske umišljene.
A želim da netko se pokaže svet
jer si me napunio darom za posvećene,
jer znam da bi sretan bio taj svijet

kada bi uopće za sebe znao,
a tada saznao bi i za nas ovakve.
Puno je svetih riječi, ali je zao
duh koji gleda u nas, svakakve.
 3107 601




Nema komentara:

Objavi komentar