petak, 5. srpnja 2013.

Odrazi Duha



Odrazi Duha 
Bojim se svih tih ratova,
bojim se svih tih pregleda po Internetu
i daljinskog upravljanja.
Volim namještanje satova,
krojenje raznih valuta u ovom spletu
nečujnih kodova javljanja.

Ono što zaista postoji,
vidi se samo duhom
i čuje se na razne načine.
Ognjeni Duh stoji
i nikakvim propuhom
ne mijenja svoje osobine.

I tebe čujem kako se odijevaš
u svoje velike dubine
i sve ispod vela znaš.
I meni psalme neke pjevaš,
lako dopireš do kotline
pa me brzo prepoznaš.

Tvoj osmijeh pod kapuljačom
govori više od moga stiha,
stvarno je dobro imati te.
Ti me zaista činiš najjačom
kada te zovem iz potiha,
kada nekako zaboravim sve.

Ljubav je tvoja lukava i strašna,
snaga je tvoja meni u srži,
a ti to zadovoljno slaviš.
Kriste, čovječe, predanosti izdašna,
moj grijeh sve mi je mrži;
ognjeni se Duh u nama proslavi.
607 113

Nema komentara:

Objavi komentar