četvrtak, 26. lipnja 2014.

Znatiželja

Prošle noći bila sam u tvome dvoru,
krasnu ružu ja sam ostavila
na kamenju što nosi nedirnutu koru
od vremena i bajnih vila

s kojima sam bila u dosluhu
na kratko, samo radi dojma.
One pjevale su tvojem uhu,
o čemu, ja nemam pojma.

Vile sve će nestati, otići,
a taj cvijet ti neće uvenuti.
Sve ću prepreke obići,
samo neću srce ostaviti

jer u njemu ljubav već se dala
one zemlje gdje je ruža nikla
koja jutrima je uvijek cvala
i na klimu je navikla

koja se ne mijenja stoljetima.
Takvu ružu ne stižu ni vile,
ni penjači po goletima
jer dubine su je iznjedrile.

Ma koliko tražio, nećeš naći
ono mjesto gdje je postala
jer je ruža jedna ravna smaći
onaj kamen gdje je je ostala

ako samo ju dodirneš.
Nije izmišljotina, nije magična
kada u nju kradom virneš,
ali ima svojstva tragična

koja suprotna su tvojoj želji.
Ako možeš, ostavi je, samo prođi.
Odoliš li znatiželji,
samo tiho k meni dođi.
25.06.2014.  16:13














Nema komentara:

Objavi komentar