ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Žarnjaci

Možda ću ti reći kako se osjećam
ako budem znala načiniti razmak
u duši koju na buđenje podsjećam.
Kao da me opekao sitan žarnjak,

ja samo mislim da sam budna.
Spas od buđenja tražim u podsvijesti
koja meni nije ni malo čudna
i samo je treba dobro protresti.

Buđenje u prepričavanju nalazim,
kisika još uvijek nemam dovoljno.
Među organizme odlučno zalazim
čije mi peckanje možda je povoljno,

među njima postoje razdoblja mira
kad žarnjaci odlaze u svoja mora,
vraćaju se natrag do svoga uvira.
Iz mora svojih snova izlazim opora,

otvaram sve prozore svom širinom,
molitvu na brzinu i jedva prozborim
i gle: ovo je novi dan, vlada pličinom,
a ja mislim da se spremam i govorim.

Možda ćeš doći do nekog zaključka
kao što je taj da su mi buđenja teška,
a možda ćeš doći do moga stručka
u kojemu nosim tragove smiješka.

Ne, ne smiješim se ja nego ovaj dan,
dan od propuha i dan uzašašća
koji je već postao tako raspjevan
zbog žarnjaka i mnoga čašća

kojime polažem dobiveno odriješenje
za podsvijesne peckave signale.
Budim se očigledno, stiže otrežnjenje
i biljke su laticamama zasipale

moju naprasno uzašlu dušu svjesnu.
Sada je vrijeme potražiti razloge
zbog kojih sam imala vezu tijesnu
s peckanjem, vrijeme je za nove uloge.
29.05.2014. 06:03












Nema komentara:

Objavi komentar