utorak, 3. lipnja 2014.

Osjeni me, Duše Sveti

Osjeni me, Duše Sveti

Propusnošću svojom zovu me noćni povjetarci,
govore mi strujanjima kako mogu krenuti
naučiti od vjetra i kiše kako stvaraju se žmarci
tada kada boluje priroda od ruševne kljenuti

svojih najvitalnijih karakteristika za ljetnih noći.
Nije svaki povjetarac jedan i nije isti cijelu noć;
Postoji onaj večernji, topao koji samo kani proći
i postoji ovaj predjutarnji koji propuhu daje moć.

Nad ovom kotlinom su se pomiješali vjetrovi,
sa svih strana sabiru se ovdje kao vještice
o kojima se pripovijeda da su isti takvi spletovi
raznih raspoloženja i vremenske smještice.

Slušam kako moram zanemariti one pripovijesti
o svojim povremenim duševnim umišljajima
koji prate moju vjeru u njezinoj povijesti
jer Utjelovljenje nije podložno premišljanjima

i nije skup vještica nego dar i sjena Duha Svetoga
na Djevici koja Ga ne umišlja nego povjerenjem rađa
preko svojega Poroda rapetoga i onda uzetoga.
Od Nje mi dolazi povjetarac kao sjena moga duha mlađa

jer u meni raste isto povjerenje, očekivano i zatraženo
od nekuda, od nekoga tko u meni moli i stvara propuhe.
Ne može se vjerovati ako umlje nije izvana zaraženo,
odozgora upitano pa zaslužno za porode i produhe.

Djevica me upozorava na molitveno bdijenje,
ne da meni priliku za nagodbu pod vjetrovima
nego obećava najveće u povijesti mi plijenje
kojim obiluje Sveti Duh u mnogim spektrovima.

Ne, ništa to od prirode meni zaista ovuda ne puše
nego mene Djeva vjetrom osvježava osjenjena
da i ja to spoznam kada ištem ‘Dođi, Presveti Duše’
i čini mi da postanem od Boga Njena posinjena.

Osjeni me, Bože, duhom riječi svoje, neka me obrani
istom onom snagom kojom liječio si krvarenje
kad je haljine ti dotakla vjernica; snagom što nahrani
svaki novi puk što nailazi kao vjetrovito ostvarenje.
04.06.2014.  04:27

Osjeni me, Duše Sveti, svojom silom i darovima,
jutro tu je, vjetrovi su stali koji neprekidno pušu.
Ti si noćas poslao mi povjetarce u parovima
da ja začnem novi stih i svoju novu vjernu dušu.



Nema komentara:

Objavi komentar