ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Krtičnjak


Znaj da sam te dobro upamtila
usred ove gradske vreve i buke.
Prostor sam svoj malen ulampila
blagom svjetlošću ljubavne struke.

Često molim s tobom opće zazive
i sklapam u viđenju prijateljstvo
jer mi ruke moje nedokazive
otvaraju pregled na to željstvo

kojime kormilarim po duhovnome,
po dubinama u tlu i gore, više.
Slavni mag poigrava se mnome,
ali tvoja volja praznovjerje briše

pa se javlja nebeska vidljiva poruka
iz daljina i ostalih dimenzija
koje otkriva priklopljena podruka
i nije to velika pretenzija

već briga kojom razaznajem
sve što jest i što će biti;
duhom tvojim o sebi saznajem,
poslije shvatim što će se dogoditi.

Kad se već dogodi mi neki dokaz
da sam poruku ja neku primila,
nailazi i moga odgovora prokaz
kojim svijeću sam zadimila.

Ne radi se tu ni o kakvoj meditaciji
nego su to svjetu ovogradski pokreti
u premnogoj i čestoj komunikaciji
gdje obilato mi zalaze neki prokleti

pa zbog njihove jadne misli paklene
i scena groznih i očajničkih,
pratiteljica duše moje staklene,
sipam puno molitava pokajničkih;

tada i milosrđe Boga zadobivam,
veliki mir i potpuno jasne dijaloge;
potom sve u srcu čuvam i sakrivam
i uvijek imam sretne epiloge.
28.05.2014.  05:32









Nema komentara:

Objavi komentar