petak, 13. lipnja 2014.

Cvijet

Pred Tobom, Janje pomirbeno,
ne mogu se ničime opravdati.
Samo srce sobom pomireno
može nadi mojoj prava dati.

Samo ustrajnošću uskrsavanja
vjera moja mene vodi
u smjeru našega ukrštavanja
i da Tebi stih porodi.

Ti u mene imaš pouzdanja
pa ja sebi moram vjerovati
da u sebi pronašla sam zdanja
s kojega ću ljubav nasljedovati.

Opravdava me samo okus
koji sijem u vječnosti.
Ne postoji drugi pokus,
nema druge poprečnosti.

Kad se tako predam,
Ti već meni odgovaraš.
Kada misli si poredam,
Ti u meni stvaraš.

Ja sam sjeme zasijano,
Ti si kao cvijet procvao.
Ja sam klasje zavijano
kojemu si sunca dao.

Uzalud je bez toga jedinstva
sastaviti neki red.
Usred svojega uminstva
od Tebe dobivam slijed.

Tu sam zato da Te slavim,
da Te s ruke blagujem.
Kako god se postavim,
Tebi se ulagujem,

a Ti onda činiš savršenstvo,
jednak točno meni.
Ravnaš svoje si svećenstvo
prema mojoj mjeni.
11.06.2014. 21:32









Nema komentara:

Objavi komentar