utorak, 17. lipnja 2014.

Priprosti

Dosta mi je toga filozofiranja
kad ne mogu iskustvo oblikovati,
mnoštva riječi nasilnoga porivanja
kad ne mogu novu riječ izkovati

jer iskustvo je moje sasvim novo
i puno će proteći rijeke pod mostom
dok ja ne spoznam si mišljenje ovo.
Možda me spriječi ona svojom kosom

kojoj se ne može na vrijeme umaći.
Sigurno će netko meni presuditi
ili će barem jednu riječ iznaći
kojom se može prijetvornosti nauditi.

Ovo nije za one koji pametuju,
za mudre i umne velike stvari.
Ovo sve priprosti opetuju
i vječno ih nose stihovi stari.

Jedan se jezik može pronaći
u kapima kiše koje lako frcaju,
nad krovovima se može omaći
čak i onima koji ovako grcaju.

Ako umrem, bit će od nemoći
i od čežnje koju život ne pozna.
Lahor blagi opet će proći
preko mojega svitanja pozna.

Svi će otići i svijet će ovaj nestati
ovakav o kakvome ne znaju rime.
Samo ja ću pred svoje riječi stati,
gledat ću gdje sam, jesam li s kime.
17.06.2014. 14:50





Nema komentara:

Objavi komentar