ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Korizmene smokve


Kao da nisam činila ništa
od Korizme do Duhova
jer je na mene sišla
tragedija mojih dugova

prema mojoj znatiželji
koju uvijek dobro plaćam
kao prilog plodnoj kudjelji;
bez toga se ne vraćam.

Vidjela sam domovinu
kao sjajnu omotnicu
koja skriva pomijevinu
i povijesti ovojnicu

jer se grad utopio
pod novotarijama,
a Bog ga poškropio
silnim ušićarijama.

Krenula sam još i dublje,
prelistala pripručnike
i pronašla strašne zublje.
To nije za zvučnike.

U mom domu Duhovi
dolaze uvijek obilato
nedostaju nam kruhovi,
ali to je poznato.

Nisam preživjela ljiljane,
tu sam strasno poginula;
pronašla se sred pilane,
novu splav sam porinula

pa otkrila stare mreže,
praktične, nepoderane
kako usred vrta leže
kao da su žive rane.

Još ih sada nisam takla,
ali to ću također morati
jer sam previše odmakla,
morala sam zrak preorati.
01.06.2014.  21:43








Nema komentara:

Objavi komentar