utorak, 24. lipnja 2014.

Uredna savjest

Ponekad izvirem iz nekih drugih početaka,
često mi kapnu velebne riječi i slova
koji me odvedu do smislenih začetaka
i ni malo ne vjerujem da su od snova.

Imam gdje ću tada pogledati, zaviriti
kao neki znanstvenik s premalo znanja,
znatiželjan um tada želi se duhom raspiriti
i tada su silna moja velika imanja.

To je čisto zemaljski učinak i rad
iako molitvom ga uvijek popratim
pa tim više ne znam zašto ne bih i sad
činila stvaranje, a ne da vrijeme kratim

gledanjem u želudac ili u predmete
koje bih morala postaviti u neki red
dok mi um pleše i radi okrete
i ne traži uopće nikakav slijed,

naprotiv, još više nereda načinim
kada izvlačim ta slova na vidjelo.
Stvorila sam nešto, sama sebi hinim,
a znam dobro da se slovo udjelo

odozgora, iz samoga savršenstva.
I nisam došla do novih spoznaja,
nisam takmičarka nikakva prvenstva
nego sam stvorila prostor novih odaja

u kojima nastaje red, sigurno i polako,
i znam da mogu krenuti, sita i nasićena,
u novi dan, poredati cvijeće, zrnje svako.
Savjest je moja tek tada zasićena.
20.06.2014.  09:13


Nema komentara:

Objavi komentar