ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

Životna sposobnost

Grijeha se mojih više nećeš sjećati
pa nisam luda koja bunca niti ja.
Niti ja neću više grijeha osjećati,
bit ću više svoja, bit ću Tvoja sva.

Ti me oslobodi, Kriste, Gospodine moj,
Tebi vječnu hvalu ja ću iskazivati.
Ti mi dade blagostanja, nenavikloj,
pa Te moram vijekom istraživati.

Ispraznio si moju burnu svijest,
vječnoga života dao si mi okus.
Velik na vrhuncima mi gori krijes,
tamo samo Ti si jer si moj Ti fokus.

Ne može mi nitko uništiti mojega imanja,
ništa više ne stigne me poništiti,
ne može se oteti izgrađena blagostanja
jer sve moje u Tebi se dalo umnožiti.

Ti mi dade, Ti me još nagradi
novim talentima jer ja svojih nemam.
Sada još u meni Ti izgradi
više od života kojega ne čuvam, niti spremam.

Kako došao si Ti do mene,
nikada mi neće biti jasno.
Nezaslužnoj si dao Ti mi opomene,
dao si mi rajsko vrtlje krasno.

Nikad nisam mogla niti sanjati
da to nije moja odgovornost
nego samo Tebi da se imam klanjati.
Ti si moja životna sposobnost.

Tebe hvali duša moja, moje sve,
Tebe slavit mi je od sada i zauvijek.
Tebi predajem sve grijehe i uspjehe,
za mene si jedina Ti zapovijed.
09.06.2014. 22:11





Nema komentara:

Objavi komentar