utorak, 24. lipnja 2014.

Čuvarica vilenjaka

Pristigla sam na obale ove grube
kao prosta jedna i pjesnička duša.
Nisu me dočekale počasne trube
i ja sam postala neka nježna smuša

koja samo svoju ljepotu i brzinu nosi
preko svih svojih osvojenih terena
i koja mora paziti da ju svijet ne pokosi
jer svakome je stići do morskih sirena.

Osvojit će me često, izumrijet ću
kako gladni oko mene i planiraju
i od najljepše ljubavi umrijet ću
jer mene uopće zemaljski ne diraju

porivi, ja sam od Boga dana.
O meni Bog vodi svaku brigu, mene čuva,
o tome ovisi mi ljepota opravdana.
Biti čuvar vilenjaka, koje Bog oprema i obuva,

može biti samo duša kao ja i plemenita
koja se daje samo Bogu svome.
Neće me osvojiti neka sila vremenita,
predat ću se samo nebu obasjanome.
24.06.2014.  09:18



Nema komentara:

Objavi komentar