ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Pohođenje


Dobro je da i ja znam kako je to
kada se prepuštaš osjećajnosti,
kada te ne ometa samo razuma bilo
nego ti blago posluži u izražajnosti.

Podsvijest ne da puno nježnosti
da prodire kroz pore nadahnute
dok svijest u svojoj prilježnosti
prati nadahnuće i otvara skute.

To je sigurno Gospin izmoljeni dar
jer je uz mene ona uvijek bila.
Ja joj rekoh molitve i dadoh uzdar
pa me je danas ona tiho porodila.

Sjećam se kako ju je nebo poslalo
kada molila sam dugo zagovornika
za čudo koje je konačno i postalo
jer sam zdušno potukla zatornika,

jer sam zagovorniku vjerovala sve
i nosila u sebi veliko pouzdanje.
On mi još i Djevu pred Tijelo pošalje
kako to čudo ne bi izišlo manje.

Sve sam slušala molitvom revnom,
zato sada i jesam tako smirena.
I osjećajima me ona učini željnom
pa sam u sebi s Bogom pomirena.

Velike zahvate traži povjerenje,
nježnost dolazi poslije borbe.
Nisam pripravna za prosvijetljenje,
još sam u otajstvu Pretvorbe.

I riječ je tijelom postala, spoznajem
Krista sve bolje i sve mi je bliže.
Otvara mi se što već dugo poznajem.
Još moram se pognuti malo niže,

pronalazim tebe kako me vodiš,
uz moju najstrastveniju volju.
No, znam da ti oceanima brodiš
i da ja moram naći lađu bolju.
31.05.2014.  07:55





Nema komentara:

Objavi komentar