ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Utvrda


Jutros je nad mojim vrtom
propjevao vrabac lijep,
ushićenje mi je cvrkutom
probudio taj vrtirep.

Tamo gdje je odsjaj
plamička na staklu
začula sam pjeva sjaj,
osjetila zemlju rahlu,

kao neki oblak bijelu,
punu slada uzašaća;
ponijela sam sebe cijelu
podariti Bogu čašća.

Više vjerujem cvrkutanju
nego onim snovima
koje nekad sanjam danju
i s velikim slovima

o tome kako propadam,
ali me nije briga
i kako se više ne nadam
jer me snašla striga.

To je samo jedan predmet
u kojemu žrtvu dajem
i nije mi na neki odmet.
Bolje to nego da se kajem.

Poruka vrabca na crijepu
puno je šire proročanstvo
pa se nadam plodorijeku
jer će stići veličanstvo,

ono kraljevstvo najšire
s lavovima i djecom
kroz koje slava prodire
sa svetom odjećom.

Gledam odraz trojstveni,
to je moja potvrda
i moj znak jedinstveni
da je jaka ova utvrda.
01.06.2014.  21:08




Nema komentara:

Objavi komentar