srijeda, 4. lipnja 2014.

Krizma

Tebi voljela bih na jezero staro prići,
ponirati do tebe kroz tiho raščlanjivanje
kojega su puni moji pjesnički papirići
i gdje nalazi se svijesti lagano skanjivanje,

ali ništa mi to nije tako strašno teško
nego pomisao da te ne bih povrijedila
ako iskrenost mi ponahrupi resko
zato što sam tragove ti revno slijedila.

Nikakve ti veze nemaš u sadašnjosti
s ovim mojim dragim istraživanjima
koja prepuna su raznih izdašnosti,
ne zamaraju se prokazivanjima,

vode mene Bogu, Kristu našem
i još štošta drugo sjajno znače.
Kad si svoje razmatranje pripašem,
tebe vidim, tebe čujem jače.

U tom svemu mom iskapanju
dolaze mi sveti iz općinstva,
puni žive vode u lakome kapanju
svake duše usred našega jedinstva

pa od toga ono jezero i postaje
s mirnom sjajnom površinom
usred koje još po netko ostaje,
plamom gori, dalekom  visinom

koju dostigla sam, tebe prateći,
ali nemam parvu riječ, ni glasa
koji mogao bi reći barem pateći
dokle ova naklonost mi stasa.

Samo jedan bliješti uvijek znak,
smrt na križu, odkupljenje
koje ne propušta dahnuti mi zrak
pa ja vidim ono posinjenje

kojim postala sam već odavno dio svetih.
Nije važno gdje sam ja, Kriste moj,
a gdje su oni svi, samo znam da se pripetih
pokraj dragog koji sav je Tvoj.
04.06.2014. 21:02






Nema komentara:

Objavi komentar