ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Unikacija

Znam da si morao umrijeti
da bismo u smrt povjerovali.
Iz smrti Ti ćeš nam umijeti
spasiti što smo izrovali.

Toliko si istinit i blažen
da nam daješ život vječni
pa po svuda Ti si tražen
kao put u nebo poprečni.

Smrti se ne smijem strašiti
nego vidjeti uskrsnuće.
Grijeha se moram otarasiti,
naći duše Tvoje uviruće,

sve si primjerom pokazao.
Govorio si tajne otkrivene
i samo zato jer si tako kazao,
vjerujem u zore umivene.

Jedinstven je bio Tvoj nauk,
riječ je Tvoja bila pouzdanje.
Uslišanja Tvoja nose mi muk,
ali traže moje poravnanje.

Sve je bilo kako si rekao,
kako da Te ne poslušam?
Spasenje si meni stekao,
već to sada stalno kušam.

Vjerujem Ti, Kriste Bože,
to je sve tako istinito
pa ga nema koji može
ne vidjeti Srce skrito.

Opet zora dolazi u moj kraj,
opet ptice pjevaju mi nebeske.
Već ja gorim, odlazim u raj
gdje su slatke moje trijeske.

Ti si moje uslišanje,
to nam je komunikacija.
Meni rekao si obećanje,
to je naša unikacija.
01.06.2014. 04:53


Nema komentara:

Objavi komentar