ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Svetica s gujom


Prostor odiše svetom glazbom,
duša se moja ka nebu vine,
a gombam se strašnom jazbom
kada mi svetošću sine

nepregledno polje svjetla i žara,
mekoće i tananosti, sve u mah.
Nigdje ne gori, ali ima žara,
riječ je Boga tamjana dah.

Gužvam se, guram, dio sam mnoštva
i opet se priklanjam zlatnoj većini
jer dio sam svetoga uboštva,
dio sam prašine u ogromnoj pećini.

Kolone ljudi u dvorištu iščekuju,
prolazim žurno, sretna i sita
jer sam nahranila i dušu i guju.
Za svakoga ima Tijela skrita.

Nikada neću postići takvu svetost
kakvu imam kad gledam u slavlje.
Samo malo sam učinila proljetos
što mišljah da je strašno davlje,

a ni malo nije nego to je ono
što traži čovjek i što tražim ja.
Voda živa, duhovo zvono
i krasna, prekrasna melodija;

Nadnaravno se nadvija
i mojim rukama stremi,
a ja uzimam da me opija,
da me Svetome pripremi.
31.05.2014.  21:58










Nema komentara:

Objavi komentar