subota, 7. lipnja 2014.

Progonstvo

Od kada sam prišla sasvim blizu,
na vrh one gore, pokraj Tvojih haljina,
meni sad se samo sretni događaji nižu
kao nikad dok sam gledala Te iz daljina.

Od kad su me vuci  kneza protjerali
skroz u mali prostor, uzak kao škrape,
mene slabu strašnom silom otjerali,
misleći da misli moje u Tebi se trape,

u meni se otvorilo nutarnje prostranstvo
i nije meni više ni do kakva izlaženja.
Tvoje mi je anđeosko izaslanstvo
konačno presrelo sva moja traženja

pa se meni nikako više niti ne ide
knezovima ovog svijeta koji trunu.
Moga novog Doma oni uopće ne vide,
niti znaju da sam pogodila onu strunu

kojom Ti dozivao si mene dugo, dugo.
Sve je moje sabilo se u poklonstvo,
ono što sam nekad imala i sve ono drugo
što sam nosila kao jedino progonstvo.

Sada sjajne niti ja u Tebi pletem,
više samo uzimam nego što Ti dajem,
nježnom strašću žara si zapretem
da ne nađu  moje čiste nove odaje.
07.06.2014.  23:43




Nema komentara:

Objavi komentar