ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Siesta

Sjećanja mi naviru, sjećanja su ipak došla
nakon duge prazne popodnevne sieste.
Djevojka je zastala pa je samo tiho prošla,
u meni se događaji iz davnina mrijeste.

Pamtim dane prije kasnog puberteta
kada slušala sam što mi došlo je pod ruku.
Nije bilo grijeha, niti kakvog pijeteta
prema bilo čemu, prema Bogu, prema puku.

Glazba se je slušala kao ona živa, limena;
bilo je sve tako romantično i skladno
kao da uopće nikad nije bilo krimena,
kao da ja nikad neću postat pučje jadno.

Sad u biti uopće ne vidim neke razlike
jer su sjećanja mi vrlo živa, jaka.
Ni sada, kao ni tada, nemam neke prilike,
a u srž me dira svaka nota, pjesma svaka.

Sretnoga li siromaštva i sretnih vremena
bez pohlepa i požuda očiju i srdaca
kada nije bilo niti upaljača, niti kremena;
samo sve je puno bilo čekića i srpaca.

Nije niti čudo da je novo vrijeme mi psihoza
od koje sam jedva malo nespretno utekla.
Najljepša je tada bila ona slavna simbioza
darovane ljubavi i one koju sam si stekla.

I danas samo majku imam, samo tebe znam.
I danas ne brojim još uvijek smrtne dane,
više ih ne krojim jer psihozu više ne poznam.
Sve su suze moje odavno već isplakane;

Još su pristigla mi ona davna obećanja
pa se ispunilo više nego što sam sanjala.
Sada ne mogu ni zamisliti kakva povećanja
patnje ili sreće što je u meni odzvanjala.

Ipak čežnju uvijek istu imam stihove pronaći
koji bi mi kao neki pripjev zauvijek ostali.
Kad bih mogla samo malo više u te tajne zaći
i otkriti samo one koji jedini bi opstali.
02.06.2014. 23:33







Nema komentara:

Objavi komentar