petak, 13. lipnja 2014.

Dvojba

Kako da ti objasnim dvojbu ovu
koja mene samo sumnjom hrani?
Dovoljno je sresti zvijezdu novu
pa da uruše se vječni moji dani.

Kako prepoznati jedne zvijezde sjaj
da se k njojzi ne primaknem;
kako znati gdje se krije jaran zmaj,
a da sebe njemu ne istaknem?

Nema takva bezbolnoga načina
da pobjegnem nekako na vrijeme,
a da ni malo ne probam začina,
ili boli, ili istinskoga sjaja sjeme.

I što više odmičem od pakla,
to me jače željna zloba traži.
Koliko sam grijeha tako smakla!
Uljudnošću samo zmaj se mraži.

Čovjek mora biti vjeran barem sebi
ako već propadne svaki zavjet
ili ako nalazi nekoga u potrebi
tko dočeka zahvalnošću savjet.

Tako stignem i do sumnje
i do strašnog praznog osjećaja
da sam sama, da je gumnje
prelilo me jednog zmaja

i da zvijezde više niti one nema
na koju sam običavala  navratiti.
Bog moj tad se meni sprema,
tada moram duga si naplatiti

jer dok živim ja u svome obećanju,
i ti živiš kao zvijezda moga srca.
Ne dopuštam niti sumnju najmanju,
usred mene zmaj mi jaran grca.
13.06.2014. 21:47





Nema komentara:

Objavi komentar