subota, 7. lipnja 2014.

Kerubin

Sada upravo i neću prozboriti
bilo što suvislo i konkretno.
Nadahnuto misao će romoriti,
plaho ću obići vrtlje cvjetno

jer će izići mi iz dubina
tanana mi čežnja žarka
da podsjetim kerubina
da je moja stigla barka

među visoke tjesnace
koji moju dušu deru,
gdje se valovi zabace
povrh stihlja što ga beru

neznatne mi duha strune.
Ja još ne znam kako
riješiti se teške krune,
ali upravljam polako.

Moram znati kad pretjerujem,
kada prolijeće mi gore orao,
kada na sebe ne djelujem
samo stoga što bi morao

pasti bolji stih mi ili rima.
Odbjegla sam od obale,
a tu, na brzaku, anđela ima
koji mene hladnu pale

i nemam drugoga izlaza
nego čeznuti za kapljicama
od čijih se slanih odraza
usne moje čine patnicama.

Zapalio se oganj mali,
naokolo bludim nekažnjeno,
niti ne znam što mi fali,
da li nadahnuće okašnjeno

ili barka nova od papira.
Smijem li ili možda moram?
Hrabro idem iz okvira
da si  vječnost još uzoram.
06.06.2014. 21:14





Nema komentara:

Objavi komentar