subota, 7. lipnja 2014.

Blato

Jedna šibica u požaru,
jedno strašno ogorčenje,
posijano starom žaru
što već dolazi u zrenje,

to je politika naraštaja
koji gradi sebi kule,
a ne pozna zaraštaja
svoje osobne nule.

Država se izobličila,
a filozofi spavaju
jer se zabava je upriličila
gdje se pare daju

i stvaraju autokrate.
Nije čudo da je magla
zahvatila emirate
i da se je zemlja sagla

od svemirske dinamičnosti.
Ne vide specijalizanti
od silne namičnosti
kako pučje plamti,

gotovo je da nastrada
i da pere svoje ruke.
Od kada tu nered vlada
i pogura loše nauke,

željna ja sam dalekoga bijega.
Međuljudski odnosi
i poznavanje vlastitoga ega
ne postoje na rosi

koja umiva me jutrima
kao što je ovo predduhovsko
koje teško mene otima
pa mi nudi znanje školsko,

svestrano i temeljito;
preko krune trnove
ide ovo znanje skrito
i do zemlje sasvim nove.

Ne može se biti gospodar
ako služiti se ne zna.
Sluga ne poznaje nemar
i duša je oprezna,

a nikada ne stiže do svog trona.
Uvijek ima puno blata,
puno prevaranata i poltrona
koji vode nas do rata.

Smiješan onaj uvijek koji vlada,
sretan pjesnik ako nije neutralan
i svak onaj koji traži sklada
dok je život ovaj banalan

prava kušnja svakom stvoru.
Evo Duha da se bolje razumijemo
koji stiže jadnom zlotvoru,
svima nama koji govoriti umijemo

i još nismo slika pračovjeka.
Slika nam je glavna ikona
koja uzima si duga vijeka
dok ja igram se satirikona

jer ne smijem pjevati u blatu
dok carevi putuju na zvijezde
i dok vise mi o vratu
da od mene stvore mriježđe

na kojem bi parazitirati.
Takve igre neće gledati.
Ne smijem ja ruke prati
nego stihove poredati.

Moj je vrabac jučer doletio
pravo meni u moj stan,
meni samoj stanište posvetio,
paničan i radostan

pa sam dužna ljudski razgovarati.
Nije da ja ne bih u građanstvo
i da ne bih zlato stvarati,
ali blatno moje je prostranstvo.
07.06.2014. 08:31


















Nema komentara:

Objavi komentar