utorak, 24. lipnja 2014.

Osvajanje cvijeta

Zašto nisam davno prije pobjegla,
sada me strasvena pomisao kopka,
zašto nisam po mahovini polegla
nego sam postala ptičica krotka.

Zar nije ljepše stvarati svoje staze,
zar nije to onaj moj pravi poziv,
pitam se dok mi Duh pali obraze
koji je uvijek pripravan i neopoziv

najljepši potajni znak i blagi primjer
za sva moja dobro naciljana lutanja
da budem što jesam kao lijepi pridjev
tamo gdje se živi samo od plutanja,

gdje sunčani traci uzdižu isparavanja,
zemaljska kao što je i ta polegla trava,
gdje se razvija igra kapi i zavaravanja
svega što klikće da ja nisam prava

i gdje nema loše borbe za opstanak.
Ne, ja ne znam za takvo preživljavanje,
meni je život svaki uranak,
meni je ovo tlo samo razlog za oživljavanje,

a ne nikako teren na kojem bih zastala.
Zašto sam na stroga pretraživanja pristala
kad sam tako često na nebesima zaspala
i na leđima sam jedrila laka maestrala

pa me nikada i nisu zaista prepoznali.
Ah, valjda je i to bilo neophodno proći.
Iza mene su mnogi naoružani zaostali
dok ja mudro filozofiram o ponoći

i pitam se kako cvijeće bira si mjesto
na kojemu će se naći da bi procvalo.
Da, ja obrćem vrijednosti vrlo često,
u ovom svijetu nikada se nije prodalo

zrnje zlata ili možda srce vječno
jer se nije nikada znalo tajnu cvata,
nikada se nije putovalo poprečno
jer nije nikada niti bilo blata.

Ovdje su prometnice uvijek ravne,
podobne za svako kretanje i let.
Ja imam i nosim stope pripravne
za dan kada ću osvojiti cvijet.
24.06.2014. 10:10








Nema komentara:

Objavi komentar