ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

Ptičje srce

Zašto radošću zboriš i cvrkućeš,
kakve predivne misli moje nosiš?
Zašto repom svojim ti zvrkućeš
i zašto remetiš tugu mi i kosiš?

Kakav ti učini radostan dan
kao da nije bilo uzrujavanja,
kao da bio je jako plodan;
sada sam vrijedna uznemiravanja.

Uznemiravaj me češće, ptico mala,
pogledaj treperenje mreže moga pauka:
za vedro društvo bih sada sve dala,
za detalje nevažne nosim svježa nauka.

Svima ću objaviti i nitko neće znati,
slobodno igraj, čini što hoćeš;
dovedi te ptiće koje ću svojima nazvati
da nastave ovaj naš trajan proces

komunikacije radi zajedničarenja
i dijeljenja grupne radosti,
radi uništavanja svaka razočarenja
i radi rasta tvoje mladosti.

O, kako je dobrodošlo to živkanje,
kako je sladak tvojih ptića glas.
Kako sam sigurna u vrapčje zivkanje,
opjevati tebe pravi je spas.

Kako ste maleni u svojoj ljepoti
i kako bih morala biti malena ja.
Pusti me, Bože, u ovoj divoti,
u ovakvome času bih rado umrla.
09.06.2014. 19:42


Nema komentara:

Objavi komentar