nedjelja, 8. lipnja 2014.

Sličice

Znam da nisam pobjegla od kneza,
samo sam se vratila na izvore
Boga koji me privuče u dva poteza;
to za mene anđeli izbore

uvijek kad sam na rubu izdržljivosti
koju ovaj svijet ne može proniknuti,
uvijek oni meni daju strpljivosti
kad ja želim na ta kneza podviknuti.

Tada vidim da od njega nisam jača,
da ga neću savladati krikom
jer knez je ovoga svijeta čista potlača,
jer on sve napada svojim likom,

mnoštvom raznih nepotrebnih podataka
koji služe prekidanju koncentracije;
od njega tada nastaje luda svaka,
nitko nije imun na njegove racije.

 Ne može se biti jači od najgorega
da bi ga se pokušalo savladati.
Niti pobjeći od njega nema zgorega
ako znaš se Bogu svome nadati.

Najlakše se poremećaj molitvom otklanja,
najlakše je predati se svome Duhu Svetom
koji danas u tvom srcu sav odzvanja,
koji jedini je strah i trepet knezu kletom.

Darovima Duha knez je jako ljubomoran
jer on nema oružje znanja i mudrosti,
previše je pohlepan i uvijek je umoran
jer stalno uči razne nove bludnosti

kojima bi rado duhovnost polomiti
koja sva je potekla od Boga i  povjerenja
pa se ne može nikada odlomiti
i biti samostalan predmet raznih mjerenja.

U Duhu se razumiju svi jezici i riječi,
a od ikona se samo stvaraju kumiri
zbog kojih ni ne znaš da ti zamor priječi
razmišljanje vlastitim srcem koje žmiri.

Kada ti u srce ulaze te kulturne pometnje,
vidiš kneza kako slavi na internetu
i prihvaćaš sve nove i nove smetnje,
više ne znaš pripovijedati svom djetetu.

Zar ti nije neobično da se može tako lako
pristići do velike i neprovjerene moći
dok te život siromaha ubija polako
i dok sanjaš sličice po cijele noći;

zar ti nije neobično da tu vladaju igrice
jer nitko ništa ne radi i ne stvara,
a Duh Sveti daje ti za hranu Knjižice
kojima ti toga kneza s trona obara

i nema više boleština, niti sukoba
jer je  Duh ti kap koja napaja
riječ i srce da ti ne bi bio rugoba,
da ti više umlje tvoje ne zdvaja.

Nisi u stanju pročitati odgovora,
nisi sposoban ga niti spoznati
bez dosade i umornoga pogovora.
Za strpljenje nećeš doznati.

Duh je onaj jedini koji ti čisti dušu
od svih muka i vrlo učinkovito.
Dok te ikone drže čvrsto za gušu,
Duh ti stiže tiho i vilovito

pa ti daje čovjeka do tebe spoznati,
ljubavi se dati, a ne prijateljima na slici.
Tada možeš i za sreću doznati
koju knez ti daje da te sebi uobliči.

Znam da ne mogu pobjeći odavde
jer me svuda prate ljudi bezumnici.
Ja ne tražim nikakve tu pravde,
samo se ne želim knezu prilagoditi.

jer sam čovjek riječi, a ne smiješnih ikona,
pa sam slobodna od boleština današnjice.
Duh nam Sveti stiže kao anticiklona
Duh je Sveti  uvijek lijek ti sadašnjice.
08.06.2014. 08:45








Nema komentara:

Objavi komentar