ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Smrt križa

Zašto ste me tražili?
Zar nije kliktaj ljudski
dokaz da ste mene snili
i svoju patnju izrazili?

Da ste dragog Boga iskali
zna se po svim putima;
da ste krvi jadni stiskali,
vapili pod teškim prutima.

Niste se mogli pomiriti
što ste zaručnicu izgubili.
Niste mogli podmiriti
sve rupe koje ste izdubili.

Bogove ste rukama izradili,
padali pod svojim teretima
i kule velike do neba gradili,
ludovali pod krevetima.

Govorili ste ‘Gdje si, smrti,
da li u nebesa hoću stići’?
Pa i sad se zemlja vrti,
i sada se traže oceani plići.

Nisam vam po volji,
a znate da me imate.
Velite da su vam bolji
pred kojima samo kimate,

a svoje ljubavi ne dajete.
Na sliku moju stvoreni ste,
ja vam dajem da se kajete
pa time oslobođeni ste.

Ako niste, zašto me tražite?
Ako vam ne vrijedi ovaj spas,
zašto još na mene pazite
i prijetite jer čujete mi glas?

Ako ti tvoj Bog nije podoban,
ne priznaj mu svoje odkupljenje
pa izmišljaj da si slobodan
i podnesi svoje zadovoljenje.
31.05.2014.  12:49







Nema komentara:

Objavi komentar