nedjelja, 8. lipnja 2014.

Božja zemlja


 Rekli su mi da je ova zemlja Jugoistočna Europa,
rekli su mi da je Unija i da Hrvatskom se zove.
Pričali su čak i da je Starorimska sinkopa
i da je Austrougarska i da Napoleonove nosi prove.

Pričali su meni stari da je ovaj narod jahao na more
pa se okrenuo Turcima, pa se i potukao.
Rekli su mi da u ratu ovdje uvijek knjige gore
i da rat je mnoge odavde povukao.

I sada mi pripovijedaju da je kupila ju Azija,
da je Al’Qaida glavni meštar na ovim prostorima.
I da NATO ima pravo do svih ovih abrazija,
da su ovdje sami fašisti koji poznati su po mostovima.

Priča još se širi da smo leglo masonstva burno
i sakrivenih socijalnih nacionalista.
Posjetioci kažu da je sve tu mirno i sigurno,
čak da ima dobara svetih duga lista.

Ova zemlja nije Regija,
a nije ni hrvatski ovaj kraj.
Ovdje anđela je legija,
ova se zemlja zove Raj.
08.06.2014.  13:48


Nema komentara:

Objavi komentar