ponedjeljak, 26. kolovoza 2013.

Vrabac na putu



Vrabac na putu
Nepristojno, neprilično stihovlje, ali sasvim obuzeto
silnim još neizrečenim. Bijaše to smiješno, ali i tragikomično,
kako jest i slovo neko, tako nesvjesno i olako uzeto,
najiskrenije što može biti, time više samo tebi slično.

Onaj zid je sav konkretan što se pokazuje
i kojega rubove ne nazirem.
Lako, brzo slike lete, riječ se jasno obrazuje,
na drugo se ne obazirem.

Pregled moj je nepregledan, predivan krajolik
koji neprekidno puca pred očima;
sad ovakav, sad onakav, ali uvijek ima isti oblik,
sigurna je sasvim ova moja visočina.

Evo ploda, evo krizme, evo jakoga zaleta
jer je dugo se pripremalo mi pentranje.
Jadna metoda eliminacije dade moga poleta
svaku stopu višom učiniti nego što je zdanje.

Samo moli, moli za me, svoju dragu Djevu
ti očaraj svojstvenošću.
Sačuvaj mi sve što da se dobrom ogrijevu
da ne odem svojom sviješću.

Hvala, Kriste svemogući, sve ću rasporediti
kako duh mi zapovijedi.
Slavan Ti si, Proslavljeni ove horebiti
kojoj zrak se već prorijedi.

Ah, ne dirajte mi cvijeće krhko,
moje ljuljeve i ružu;
lako moje rame prhko
nosi me na stazu dužu.
2608 2322

Nema komentara:

Objavi komentar