subota, 31. kolovoza 2013.

Suzna jama bogataša i novinara



Suzna jama bogataša i novinara
Svi mi vele “ti si naša”,
i ovi i oni,
od staraca do bogataša,
ali meni zvoni.

Nema tu pješaka oko mene,
a za vidjet čovjeka, moraš u starački dom.
Niti skitalica nema, niti sjene
od svih onih koji prolijeću mojom glavom.

Znam da Ti si, Kriste,
i da tjeraš sve od očiju mi.
Ne bi moglo biti dvije iste
takve pojave da netko glumi,

da svi glume i da ne znaju
kome ja to sve sad govorim.
Oni kao da se zezaju
dok ja sebi raja tvorim.

Kriste moj, drže Tebe svjetskom državom,
Hrvatskom, Engleskom ili Kinom.
Misle da su zadnji i da su vladari zemljom ovom.
Ne zovu Te Spasiteljem, niti Božjim Sinom.

Vele da je crkva jedna u kojoj se Boga moli,
ne znaju da Ti si ovdje i da živiš među nama.
Ne znaju da u Crkvi žrtvuju se Tvoje rane, boli
i da dolaziš pod svetim prilikama.

Kažu da smo mi Te izabrali za svog šefa,
ne znaju za Tvoje kraljevstvo mnogoljudno.
Misle da će stići odmah do nebeskog sefa
kako im ne bi bilo dosasno i malo čudno.

Evo, sada svi su dogovorili se novinari
da pričaju kako bit će velikoga rata.
Ni oni ne znaju ni sami kako strvinari
nalažu i zapovijedaju da ubija se brata.

Hvala Ti, Gospodine, za moje Sjemenište.
Hvala Ti, Kriste, jer si me izvukao
iz jame suzne pa stavio u svoje Svetište.
Nezaslužnu mene Ti si izabrao.
3108  1510



Nema komentara:

Objavi komentar