ponedjeljak, 12. kolovoza 2013.

Isprazno suzvučje



Isprazno suzvučje
Ti, koji imaš dobru namjeru
izvršiti ono što ti je šef naredio,
ne moraš imati pojma, ni mjeru
jer nije tebe on za to odredio.

A ja, evo, izgaram ti na očigled;
niti u mene mjere nema, samo sluha
dade mi Gospodar, i pogled
jedan svrne ponekad svoga Duha.

I što više se razlikujemo,
to je veće moje pretjerivanje
jer ono je samo prevaga da čujemo
i drugu stranu, nije objeđivanje.

I što više tvoj šef ti odobrava,
to je veća i moja odgovornost...
a ja manja sam od vaših oprava!
Nije od Boga nikakva udvornost,

Nije od Boga niti štap od pastira
nego dlanovi prazni i naručje
za janje samo kojega ništa ne dira
večinstvo i pogrešno suzvučje

pred samim Kristom, za ime svega!
Nađe li se to istomišljenika zbor
koji lamaće i leđa okreće od Njega?
Pa i ako je šala, loš je to izbor.

Ako mi imaš nešto reći, to reci,
ali ne sadi s mnoštvom svoje sjeme
jer ja ti nisam u istoj rijeci
ni s kime i ne nosim tantijeme.

Reci mi, Kriste, Gospodine, reci mi još,
i opet ako ima tvoj sluga poniznosti.
Suzvučja s Tobom nema ni za groš
lamatanje i poklon ispraznosti.

I skini taj ljubazni osmijeh s lica,
ako možeš, ako to je samo krinka.
Ima nas kojima pričest nije smijalica,
nismo svi ljubazni, to samo je šminka.
1308 535




Nema komentara:

Objavi komentar