utorak, 27. kolovoza 2013.

Molitva iz pokajanja



Molitva u pokajanju
Da znaš kako ja Ti živim, da znaš samo kako vrdam,
izbjegavam odgovornosti i griješim, griješim neprekidno.
O, da samo znaš Ti kako se ja sobom sprdam
jer ne mogu oholosti smaći, jer sve gledam zavidno i nenavidno.

Ljubljena sam skroz, Tvoja milost mene stalno obasipava,
a ja ne znam naći doraslosti, s drugima se koškam stalno
pa sve mislim da su gori jer me stalno zloba zasipava.
Ponosna na Tebe strašno, neopisivo, samo vidim ljulje jalno.

Jer za sve drugo što je naše ne moram se brinuti,
za sve drugo znam da nosi proviđenja;
ali jednu molbu ne mogu ja k Tebi vinuti
jer mi dvojba ne da povjerenja.

Strašno čeznem ovu jednu nevolju okrenuti
pa da čudo stvoriš na svoju Ti slavu.
Strasno čeznem, neda mi se ponos razodijenuti,
želim Tvoju snagu i čudotvornu opravu.

Ako maknem oholosti svoje, ostaje mi sumnja bez pouzdanja,
tako velika je molba moja, tako silno mislim da ću pasti.
Zaboravi mi i ne gledaj grijehe, slušaj samo moga zazivanja,
znam da tada iz molitve uslišanje pravo će izrasti.

Molim Te, usliši točno, Ti znaš najbolje što treba;
ja ću sve to prihvatiti jer sam željna ipak mira,
a kad bi slava Tvoja se pokazala sve do neba,
progona bi bilo strašna, žrtva nikada ne bira.

Poslušaj mog zagovornika, slušaj kako služi vjerno,
daj nam njega Ti pokaži, otkrivaj nam puta
jer je vjera slaba ova koja ište, iako ja osjećam se smjerno;
on me vidi da sam slaba pa mi ne da naputa.
2708 1223

Nema komentara:

Objavi komentar