subota, 17. kolovoza 2013.

Oči bez suza




Oči bez suza
Jednom samo ti si mene silno razočarao,
jednom samo iznenada nisam znala što bih;
to je bilo kada svoju ljubav si mi dočarao
jednom riječju. Jednom kratko ja se snebih.

Samo jednom vidjela sam takvo stanje,
to je bilo Krista našega sužanjstvo dragovoljno,
posvećenje sluge Njegova i čvrsto zdanje
od ljubavi božanske. Ti me dirnu svojevoljno

velikim protudokazom za sve moje darivanje
i tako lakim, ugodnim sebedarjem
kada mislila sam da je progon moje zvanje
i žrtva. Ja još dozivam te svojim uzdarjem.

Niti tada ti mi ne dade da proplačem
nego odmah za sobom povede
dok još ruku pružala sam nekom jačem
od sebe. Iz progona me tada ti izvede.

Jednom samo dade Bog moj meni svjedočanstvo
da je sve sitnica što mi sada pruža
i da puno veće bit će moje duše djevičanstvo
kada od pupoljka rascvate se ruža.
1808 715

Nema komentara:

Objavi komentar