petak, 30. kolovoza 2013.

Odmor



Odmor
Neprilagodljiva duša moja što za pjevanje nije,
u samotnosti raznih okolnih traženja,
još više potraživanja, svodi se na prazna polja.
Ono što je upečatljivo, a nije bilo prije,
to je poteškoća zbog izlaženja
za koje mi nedostaje snaga, obuća i volja.

Samo k jednom mjestu čezne duša hoditi,
samo gore, u nebesa, barem da je oblak neki.
Jer odlučila je da će poći nedavno daleko
sada pustim nebom mora sasvim sama broditi.
Tu su stope svježe, to su stope koje prijeki
samotnjaci ne mirišu koji jedva brode onom rijekom.

Tu je moj dom, umišljaj se zove moja domovina,
ali nije bijeg nego tu je meni samo odmorište.
Nisi tu, ali tvoje stope zrače kao žarka kaplja vina.
Napajam se, izdašno je svijetlo moje hranilište.
3009 1129

Nema komentara:

Objavi komentar