nedjelja, 25. kolovoza 2013.

Iza crte



Iza crte
Preko mora i planina, uza stube pa polako prema šetalištu,
ja sam opet malo prešla onu crtu. Opet nisam vjerna bila
nekim zacrtanim smjernicama moga doma, u mom dvorištu.
Jutro rano zateklo me kako već sam novu spletku svila.

Opet trebam vode kap, jednu kaplju već sam stavila na usne.
Sasvim dovoljno je, ali opet jurim i očekujem novi crte trak.
Ove šetnje postaju sve teže, moje srce mora izdržati kušnje.
Sasvim jasno danas rekao si da mi prvo zakon mora biti znak,

a ja o zakonima tako malo znam, ja sam letjelica koja pada,
ali neka. Neka bude. Za tvoj mir ću lako ja izučiti i disciplinu.
Kad sam već krenula u lov na poroke, nek i ovaj treći bude sada,
kao najteži, ono što će meni biti vjernost kakva te u nebo vinu.

Kušnja ova sad je malo teža, mora biti da je ulog zaista velik.
Kušnja ova nema one znatiželje, nema puno onih starih razloga
već je tako zamamna i bistra, čista, nemoguća. Onaj smjeli
polet moj sad ne postoji. To je samo razlog da prevarim zloga.

Vrati mene domu mome, vrati se tiho u moje srce koje samuje.
Ne misli da bez prepreka te slijedim, kako li ih ti preskačeš?
Želim znati, želim biti ona koja samo tebe, samo tvoje čuje.
Daleko sam, ali capkam jasnim stopama tvojim, sve mi znače.

Večer pada, lovi me romantika. Kriste moj, to me Ti pohodiš.
Uskoro ću možda poći, ali  s Tobom svakako ostajem.
Da mi nadahnuće, da mi mrvu vina predaš, krvi preporodiš!
Znam da dat ćeš, toliko Te poznajem.

Do viđenja, zvona ovoga svijeta koja nisu svadbenička,
do viđenja sada i jedno slatko zbogom, dragi prijatelji.
Ovo sigurno je oda jedna malo poduboka, žrtvenička.
Riješila sam sve dileme, samo malo još se duša dijeli.

Samo malo još se moja zatečenost ne da speti,
moje prilike su bile jedna stara uspomena,
jedna želja. Ili mi se to sotona pravi sveti,
ili još će biti jedna duša jedna i nepodijeljena.

Što god bilo, ja sam zaručnica kao što to bijaše uvijek.
Što god bilo ja ne moram ništa reći, ništa više učiniti
za ovu pjesmu. Ja ne moram sebi još tražiti lijek
jer sam samo s Tobom i s tobom ću se suobličiti.
2508 1847




Nema komentara:

Objavi komentar