petak, 16. kolovoza 2013.

Jedan život vječni




Jedan život vječni
Ti, pomlađena, obnovljena zavodnice
koja me zauvijek očara, riječi ljubavnička;
srcu mome slavna Krista zaručnice,
tebi pjevam, Crkvo Katolička.

Tebe u posinstvu zadobivenome
od nedavna ja još častim
jer ti meni dade duhu sakrivenome
da okuša kako se poslasti.

Ima neko vrijeme, nekoliko dana,
kako sam ti propjevala različite ode;
od kada za tebe sam predana
i od kada od mene dragi sveti odhode.

U tebi sam, tvoja jesam,
zato kritiku mi moju mariš.
Od revnosti skidam plijesan
da mi srži svoje ti podariš.

Jer mi srce moje dobro poznaješ,
jer me ljubiš nepovratno,
od mene ti mnoge jade doznaješ,
ali tebe zato ljubim neznatno;

tebi samo povjerenje svoje otkrivam
koje se ne vidi prostim okom
jer ja nisam zato da se prekrivam
nego da te tražim skokom.

Samo ti za mene imaš odgovore,
ti mi daješ sebe, postojana, uvijek ista;
jedina si koju nikada teškoće ne umore.
Jedina si ti za mene živo tijelo Krista.
1708 630

Nema komentara:

Objavi komentar