nedjelja, 25. kolovoza 2013.

Krštenje na dar



Krštenje na dar
Pročišćena duša ova usamljena nađe Tebe, to Ti moram reći.
Moram Te proslaviti usred loša slavlja moga zemaljskoga.
Rođendan svoj bilježim već odavno jer je taj baš onaj veći,
ali sada vidim da je slavlje Tvoje meni puno draže. Stoga

već ga i po malo zaboravljam, i tako mi nešto značio nije.
To je bilo važno zbog svih ovih presvjetovnih razloga.
No, eto, nikada to nisam previše slavila niti ikada prije.
Slavlje moje uvijek može biti samo jedno, slavlje Boga

koje traje uvijek, koje se događa vječno.
Naizgled je nekima svejedno, kad se slavi, neka ljudi slave,
bilo to sve ono što god netko hoće. Mliječnom
hranom tko se hrani, taj ne zna za Tvojih slavlja poplave.

Gozba Tvoja previše je ukusna, piće Tvoje nikad ne opija,
a bolje je od svih pripravaka koji postoje u ovom svijetu.
Pjesma Tvoja ozdravlja Ti slušatelje i tiho se uhu svija.
Mnogi još i drugo slavi, nekada čak dovršetak ljetu.

Danas moj je rođendan, danas mi je slavlje presvečano.
Danas, evo, Ti me k sebi dozva da Ti kušam Tvoga pira
i da nikada ne zaboravim kako to je bilo predivno
i koliko bijah sretna zbog istinskoga Tvojeg mira.

Rođena sam kao jedna postarija osoba dok me Ti ne pozva.
Tada vidjeh stvarno što je gozba, što je pravo slavlje
te ga rođendanom svojim prozvah.
Još mi dade slatka ića, još i meni dade slatko zdravlje.

Kada se u Tebi rodih, to je bilo veće slavlje katoličko.
To mi date Ti za moj rođendanski dar.
Uzvbanika bezbroj imala sam, krasno pjevanje stoičko
I onda još I prava gozba koja budi srca žar.
2508 2200

Nema komentara:

Objavi komentar