ponedjeljak, 12. kolovoza 2013.

Volja Božja



Volja Božja
U mojoj svijeći, evo, zaplamsala je tvoja,
Duh Sveti me je pratio po svijetu;
Zar to nije Onaj koji došao je svima od nespokoja?
Opet Plamičak vidjeh u letu.

Stari naši prijatelji, koji za nas molite,
hvala i vama, hvala na tom srodstvu Svete Krvi
jer ako i ne znate da li da meni dozvolite
da se umiješam, ispred mene Duh je Onaj Prvi.

U mojoj svijeći, evo, plamte moji prijatelji,
zapalio si ljubavlju nas sve jer si prorok.
Sjećam se kako ste bili supatitelji,
a ja promatračica na određeni rok.

Sada, kada imam još samo jednu opravu,
sada meni sve sinteze mentalne pripadaju,
i one moje i one koje čine zajednicu pravu.
Svi od Nepropadljivoga ne propadaju.

Uskrsnuća dolaze neprekidno
i lijepo je na tim oblacima pregovarati.
Slušam riječ vam božanski zavidno,
ali moj mi dragi daje mi se odmarati.
1208     2236




Nema komentara:

Objavi komentar