nedjelja, 18. kolovoza 2013.

Molitva noći



Molitva noći
Sada čas je za Tebe, moj dragi, neumorni Sivče;
sada Tebe molim zrno jedno one ptičje pameti
za koju nikada nisam bila zaslužna ja, Tvoje miljče,
nego uvijek si me krio svima u oblačnoj zameti.

Bezvremena leta Tvoga u nebesa od Tebe iščekujem
jer još ne zovem k sebi Očevo poslanje koje ima za mene,
oprosti… i ne uzimaj mi to u račune moje. Svašta čujem,
toliko me ophrvalo premnogo darje, a nit’ jedne uspomene.

To je samo zato što sam prišla malo više,
što Ti moja molitva je prljava i blista,
puna sivog presijanja od rosne Tvoje kiše.
Neka uza Te mi postane opravdana i čista.

Do tri puta ja sam krvi Tvoje napila se,
treći puta već je bio strašan grijeh.
Previše Te žeđam pa sam ranila se,
ali nije ništa; opet stvara mi se osmijeh.

Poslušna sam, ali povjerenje moje sve se više gubi,
strašnu sumnju nosim k Tebi da me od nje riješiš.
Ovaj predmet iskrsava stoga što Te ljubim
i što vidim da u ovome se nikako ne griješi

jer mi dade da na kilometar nanjušim ja skromno
ono u čemu sam najstručnija, samo Ti to znaš.
Zato Te za mentalne bolesnike molim pomno;
ako hoćeš, daj mi kruh taj ako meni pripada.

Pokaži samo onu točku meni
koja smeta mojem povjerenju. Neću doći zauvijek
jer sam mjesečar ja sneni.
Ti si meni i bez toga jedini moj lijek.

To Te molim, Kriste moj, kada bude čas.
Vrati meni radost svoga spasenja,
vrati meni sve što imam: nas.
Neće me nadvladati vrata paklena.

Zahvaljujemo Ti, Svemogući ovoga boja,
nismo tako loša mi ekipa.
Silna su i slavna dobročinstva Tvoja,
a ja nisam dostojna niti Tvoga kipa.
1808 055

Nema komentara:

Objavi komentar