nedjelja, 18. kolovoza 2013.

Možda prestanem...



Možda prestanem…
Opet iza oblaka moji su vrhunci zaklonjeni,
opet ne znam kamo mi je iz vrtova mojih poći.
Moji postupci su svi od reda čvrsto ozakonjeni,
ali to me ne smije skrenuti na puteve noći.

Uzmimo da sam sužanj s poludjelim hormonima,
a da se trovati ne želim niti jednom drogom.
Uzmimo da život svoj sad predajem svima onima
koji ionako mene bodu svatko svojim rogom.

Uzmimo da moram udove si neke odsjeći
i da bez njih niti staze vidjeti si neću.
Svoje oči, stope, izbrojena daha želim prijeći
ne tražeći ni u čemu sebi sreću.

Nerve svoje ubijati ne mogu
pa neka svisnem uzdrhtala jer me čeka Bog.
Za Tebe, Kriste, ostavljam i togu
jer tu sada samo kritike ja čujem slog.

Nenavikla na iskreno odobravanje,
zaboravljenu ljubav predajem Ti još na kraju.
Za sada još zavjet šutnje nije moje davanje,
a sve ostalo, nadam se, nekoga će privesti raju.

Postat ću licemjernom, škrtom staricom.
Ostat ću subjektivna i obijeljena.
Pričekat ću i poći za prvom pticom
koja leti s vrhunaca doseljena.

Nakon svega, u oblaku se ne vide staze…
niti vide se vrhunci pa… možda tamo već i prebivam.
Možda zato stope mi po stazi ne gaze…
zaista, možda zato premilu mi žrtvu ja uživam.
1808  2222

Nema komentara:

Objavi komentar